• For abonnenter
Finans

Har fået 60.000 nye, utilfredse kunder: Spar Nord-chef vil gøre dem glade med engagerede medarbejdere

Spar Nords øverste chef ser frem til et travlt 2021 med integrationen af 60.000 nu tidligere Banknordik-kunder.

Artiklens øverste billede
Adm. direktør i Spar Nord, Lasse Nyby, er tilfreds med bankens udvikling i 2020. Foto: René Schütze.

Han ved godt, hvad han skal lave det næste halve års tid. Den 1. februar overtog Lasse Nyby nemlig 60.000 nye privatkunder fra Banknordik, som nu skal over på Spar Nords netbank og platform. Et arbejde, som den øverste chef håber forløber uden problemer.

»Vi har en stor opgave i at integrere Banknordik-kunderne, som selvfølgelig

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.