Rangvid om ATP-rapport: Danskerne vil fortsat få for lavt afkast
Jesper Rangvid, der er en af ATP-modellens største kritikere, advarer om, at selv hvis alle ekspertudvalgets anbefalinger følges, vil danskerne være bedre stillet ved at spare op på en anden måde.
Selv hvis ATP følger alle anbefalinger fra ATP-udvalget, vil danskerne fortsat få et for lavt afkast af deres ATP-opsparing og være bedre stillet ved at spare op på anden vis.
Det vurderer professor Jesper Rangvid, som er blandt de mest markante kritikere af den nuværende investeringsmodel i 5,7 mio. danskeres pengetank.
»Udvalget følger sit kommissorium…


