Finans

Swipp-kampagne i strid modvind

Omfattende reklameindsats for pengeoverførselsværktøjet Swipp får hug på sociale medier.

Artiklens øverste billede
Bankerne bag Swipp har valgt tidligere nyhedsvært på DR Reimer Bo Christensen som ansigt til en stor reklamekampagen

Fremtidens bankkunder når man formentlig ikke fra skranken i den lokale filial. Det er bankerne særdeles bevidste om - og krigen om kunderne på de digitale platforme tager til.

Lige siden Danske Bank kuppede resten af landets banker ved at forlade samarbejdet om at udvikle en fælles pengeoverførsels-app til smartphones, og derefter få deres produkt - Mobile Pay - først på markedet, har landets største bank siddet solidt i førersædet.

Det forsøger de 81 pengeinstitutter bag Swipp nu at ændre på.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.