Enkelt solstrejf blandt tunge tordenskyer i Vestjysk Banks regnskab
Regnskabet for 2015 er en milepæl i den forstand, at Vestjysk Bank lander et overskud for første gang siden 2010.
Årsregnskabet fra Vestjysk Bank viser, at tingene går i en rigtigere retning - alene fordi der for første gang i fem år er sorte tal på bundlinjen. MEN mørke skyer truer.
Her kommer et hurtigt overblik over regnskabet.
Juhuuu - trods et lille overskud....
Det er sjældent, at en bankdirektør jubler over et overskud på 50 mio. kr. og en egenkapitalforrentning…


