• For abonnenter
Finans

Nye krav fra kunderne får Alm. Brand til at ændre i topledelsen

Fremtidens finansielle produkter skal være langt mere digitale, og det kræver en it-direktør i toppen af ledelsen, lyder det fra Alm. Brand.

Artiklens øverste billede
Thomas Erichsen har siden 2012 været ansvarlig for Nordeas kundevendte digitale platform i Retailbanken. Til oktober er han ny it- og digitaliseringsdirektør i Alm. Brand. Foto: Alm. Brand.

Når koncernledelsen i Alm. Brand A/S fremover mødes, skal der snakkes langt mere om it og digitalisering. Det er nemlig vejen til at betjene kunderne både mere effektivt og individuelt. Derfor har Alm. Brand netop ansat Thomas Erichsen som ny it- og digitaliseringsdirektør.

Thomas Erichsen afløser it-direktør Lars Lysdal Jensen,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.