Endnu en dårlig nyhed til Københavns Politi i Tibet-sagen
Analyse: Byretten har afvist, at Københavns Politi kunne få to års udsættelse i en erstatningssag, hvor politiet selv har peget på, at Tibet-aktivisterne har gode kort.
Skal vi ikke vente et par år, spurgte politiet.
Nej. Nu skal vi have gang i den retssag, svarede byretten.
Sådan kan man i korte træk beskrive den nyeste udvikling i den såkaldte Tibet-sag.
Byrettens kendelse, som kom i sidste uge, er den seneste af en række dårlige nyheder til Københavns Politi i Tibet-sagen og betyder sandsynligvis, at politiet skal…


