• For abonnenter
Washington Post

Automakers are grappling with a changing market. The Trump administration hasn't made it easier.

Artiklens øverste billede
Steve Carlisle, president of Cadillac at General Motors, speaks next to Cadillac XT6 sport utility vehicles at the 2019 North American International Auto Show in Detroit on Jan. 13, 2019. Foto: Bloomberg photo by Daniel Acker

Motown's glitziest annual tradition kicked off Sunday night as Cadillac, one of the most venerable brands in the business, took the cover off of its newest vehicle: A three-row, luxury SUV it calls the XT6. Rolling out to a cheery soundtrack, fog and roving spotlights, the XT6 debuted with a flourish as Cadillac introduced it as "a vehicle

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.