• For abonnenter
Karriere

Nina Shini Andersen gik efter sin mavefornemmelse, da alle andre rystede på hovedet

Engang kendte folk ikke til sociale medier og influencere. Det har ændret sig. En af dem, der var først med på bølgen, er Nina Shini Andersen, der som 24-årig stiftede virksomheden Social Works.

Artiklens øverste billede
Nina Shini Andersen er stifter og direktør i det kreative bureau Social Works. Foto: Gregers Tycho

Som 21-årig blev hun selvstændig og gik mod strømmen. Og i år tog hun som 29-årig med til en Forbes 30 under 30-konference i Botswana sammen med hundredvis af andre succesfulde entreprenører.

Nina Shini Andersen er stifter af Social Works. Et kreativt bureau, der arbejder med såkaldt influencer-marketing på sociale medier. Primært

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.