• For abonnenter
Karriere

Kommunikér digitalt på de digitale medier – ikke analogt

De fleste foretrækker at læse på papir, men vi kommunikerer alligevel mere og mere digitalt. Ny bog baseret på forskning giver tip til at forstå den digitale læsers hjerne.

Artiklens øverste billede

Boganmeldelse

Kresten Bjerg

”Den digitale læsers hjerne – en skriveguide til fagfolk”

Hans Reitzels Forlag

208 sider

Vejl. pris: 250 kr.

Ikke alle kommunikationsopgaver kan gives videre til en kommunikationsmedarbejder, heller ikke på de digitale medier. Ledere og specialister kommunikerer stadig mere med medarbejdere og kunder digitalt, og det er derfor særdeles relevant også for ledere at kende spillereglerne for god kommunikation på nettet.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.