Navne

Topchef i mediekoncern er nem at få øje på for de ansatte og læserne

50 år tirsdag: Jesper Rosener kan som topchef i Jysk Fynske Medier ende i situationer, hvor han føler sig alene og ensom.

Jesper Rosener er adm. direktør i Jysk Fynske Medier, der er involveret i blandt andet dagblade som JydskeVestkysten, Fyens Stiftstidende og Århus Stiftstidende, en lang række ugeaviser, flere lokalradioer og Radio 4. Foto: Joachim Ladefoged Jesper Rosener lægger ikke skjul på, at han får dårlig samvittighed over, at han er for lidt sammen med sin hustru og deres børn. Han har tre børn fra et tidligere forhold. Foto: Joachim Ladefoged Jesper Rosener er alt andet end fan af Tesla. Foto: Joachim Ladefoged

Da Jesper Rosener, adm. direktør i Jysk Fynske Medier, en af landets største mediekoncerner, for to år siden blev gift med Simone Bøge Rosener, holdt de før deres bryllupsfest en reception. Her kom rigtigt mange på besøg, heriblandt en række ansatte fra Jysk Fynske Medier med tillidsmand Lene Sarup som en af dem.

»Da jeg ankom, stod Jesper og bød velkommen. Og jeg følte mig velkommen,« fortæller Lene Sarup, der er redaktionssekretær på dagbladet Fyens Stiftstidende, et af koncernens mange dagblade...

BRANCHENYT
Læs også