• For abonnenter
Navne

Anders Hestbech bruger søjle i kristendommen: »Jeg tilgiver mine medarbejdere, at de fejler«

Portræt: Anders Hestbech flirtede engang med teologistudiet. Som adm. direktør i Købstædernes Forsikring er han i mål med ambitionen om en fordobling af indtjeningen.

Artiklens øverste billede
Anders Hestbech vil ikke acceptere en nulfejlskultur, for så udvikler virksomheden sig ikke i takt med kunderne. Foto: Büro Jantzen.

Han fik 10 år til at nå i mål, men fik kun brug for godt halvdelen. 

Anders Hestbech blev i efteråret 2014 adm. direktør i Købstædernes Forsikring, der blev oprettet af Kong Frederik V i 1761 og er landets ældste overlevende forsikringsselskab. Et halvt år efter sin tiltræden var han og bestyrelsen klar med en 10-års plan, der

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.