• For abonnenter
Navne

Sonia Khan, ung leder i Danske Bank: »Jeg tror, det ligger i generne i familien, at vi gerne vil være med til at sætte dagsordenen«

Portræt: Sonia Khans vej til en lederstilling i Danske Bank er blevet banet med åbenhed, tilskyndelse fra banken og mange kopper kaffe.

Artiklens øverste billede
Sonia Khan er i Danske Bank blevet leder i en afdeling, der håndterer sager, hvor kunder har fået en forkert behandling. Foto: Danske Bank

»Måske ligger det i generne.«

Sådan forklarer Sonia Khan sin årelange lyst til at være leder.

Hun er som 35-årig blevet udnævnt til head of remediation & regulatory cases i Danske Bank. Afdelingen tager sig af sager, hvor kunder har fået en forkert behandling og skal stilles, som var fejlen aldrig sket.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.