Venstre-formand Troels Lund melder sig som statsministerkandidat
I timerne efter valgudskrivelsen torsdag har V-medlemmer opfordret deres formand til at melde sit kandidatur.
Venstres formand, Troels Lund Poulsen, melder sig som statsministerkandidat til valget i marts. Det skriver han i et opslag på Facebook.
- Jeg frygter, at hvis de røde partier med Mette Frederiksen får flertal, så vil de overdynge danskerne og vores virksomheder med nye høje skatter. Det vil blive langt dyrere at være dansker.
- Det vil ikke være godt…


