Iran: Ingen mening i at fortsætte forhandlinger efter Israel-angreb
Flere er ifølge Libanon blevet dræbt i et israelsk angreb. Imens har USA og Iran forsøgt at forhandle en aftale.
Det giver ikke mening, at Iran fortsætter fredsforhandlingerne med USA, efter at Israel søndag har angrebet Beiruts sydlige forstæder.
Sådan lyder det søndag fra den iranske chefforhandler Mohammad Bagher Ghalibaf.
Meldingen kommer, efter at Libanons civilforsvarsagentur har meldt, at et israelsk angreb har dræbt mindst tre mennesker.
Imens har Israels…


