Fortsæt til indhold

Iran: Ingen mening i at fortsætte forhandlinger efter Israel-angreb

Flere er ifølge Libanon blevet dræbt i et israelsk angreb. Imens har USA og Iran forsøgt at forhandle en aftale.

Efter et israelsk angreb giver det ikke mening for Iran at fortsætte fredsforhandlingerne søndag, fortæller den iranske cheffforhandler. Foto: Kent NISHIMURA / AFP
Politik
/ritzau/

Det giver ikke mening, at Iran fortsætter fredsforhandlingerne med USA, efter at Israel søndag har angrebet Beiruts sydlige forstæder.

Sådan lyder det søndag fra den iranske chefforhandler Mohammad Bagher Ghalibaf.

Meldingen kommer, efter at Libanons civilforsvarsagentur har meldt, at et israelsk angreb har dræbt mindst tre mennesker.

Imens har Israels…