Martin Lidegaard beskyldes for at lade sig bruge i Kina-propaganda
Kina: Regeringen glemmer kampen for menneskerettigheder og bruges til propaganda, lyder kritikken efter en fælles og meget positiv dansk-kinesisk kronik. Dialog er bedre end at stå og råbe i en megafon, svarer udenrigsministeren.
Den danske regering lader sig bruge af det kinesiske styre i propagandaøjemed, lyder det blandt andet efter en dansk-kinesisk kronik.
I kronikken fejrer Kinas udenrigsminister, Wang Yi, og danske Martin Lidegaard (R) 65 års diplomatiske forbindelser mellem Danmark og Forbundsrepublikken Kina og opremser blandt andet samhandel og udvekslingsstuderende…


