Danskerne er dårlige til risikospredning
Størstedelen af danskerne køber kun én aktie, når de investerer for deres egne penge. Og det er uhensigtsmæssigt, konkluderer professor Jesper Rangvid i en ny rapport.
Danskerne har været dygtige til at nedbringe deres gæld siden finanskrisen, og det har fået nettoformuen til at stige. Men vi er knap så dygtige til at investere, når vi selv skal gøre det.
I en ny rapport lavet af professor i finansiering, Jesper Rangvid, viser det sig, at danskerne generelt er dårlige til at risikosprede den del af formuen, de selv…


