Lørdag kan man rejse gratis med alle S-tog
S-togene fylder 90 år onsdag, og på lørdag fejrer DSB den runde fødselsdag med gratis rejser i alle S-tog.
Onsdag er det 90 år siden, at de første S-tog kørte på strækningen mellem Frederiksberg og Klampenborg. Det fejrer DSB lørdag, hvor alle passagerer kan rejse gratis med S-tog hele dagen.
Det skriver DSB i en pressemeddelelse.
Flemming Jensen, der er direktør i DSB, glæder sig til at fejre S-banen.
- Vi glæder os til at fejre fødselsdagen for en af verdens…


