Tech

Topchef i den trådløse verden afslører opskriften på kundevækst og trecifrede millionoverskud

Morten Christiansen, topchef i mobilselskabet 3, har knækket koden til, hvordan man skaber en succesfuld mobilforretning – og han giver gerne opskriften videre.

Morten Christiansen har stået i spidsen for mobilselskabet 3 siden 2005. Her er han flankeret af figurerer med selskabets maskot, der tegner 3 udadtil på reklamefronten. Foto: Stine Bidstrup

Der er ingen trylleformular forbundet med at sætte et mobilselskab på skinner til et årelangt vækstridt. Spørger man 3-topchef Morten Christiansen handler hele øvelsen alene om at sætte sig i kundernes sted – og så handle på erfaringerne.

»Siden 2012 har vi hele tiden forsøgt at sætte os i kundens sted for at finde svaret på, hvad vi kan gøre bedre og fjerne alt det, der er irriterende,« siger Morten Christiansen om baggrunden for, at 3 sidste år fik endnu 92.000 kunder i kartoteket...

BRANCHENYT
Læs også