Tech

Topdirektør kaster lys over målet med TDC's nye prisbasker på mobilmarkedet

Topchef i TDC-ejede Nuuday, Michael Moyell Juul, afviser, at lanceringen af et nyt lavprisselskab handler om at stoppe en blødning i den private mobilforretning.

Michael Moyell Juul har stået i spidsen for TDC-koncernens kundevendte selskab Nuuday med brands som Yousee, Telmore og Hiper siden november sidste år. Foto: Stine Bidstrup.

TDC-ejede Nuuday, der er telegigantens kundevendte del med selskaber som Yousee og Telmore, rammer ved siden af skiven, når det gælder om at få fat i danskere på jagt efter et simpelt og billigt mobilabonnement.

Det er ifølge topchef i Nuuday, Michael Moyell Juul, årsagen til, at man nu går i luften med mobilselskabet Eesy med kun én vare på salgshylden: Fri mobiltid og en bunke data...

BRANCHENYT
Læs også