• For abonnenter
Tech

»Der er aktører, som har meget svært ved at give slip på kunderne«

Alle bredbåndsudbydere er enige om, at det skal være nemt for kunder at skifte selskab. Til gengæld er der dyb uenighed om, hvordan et skifte præcis skal forløbe.

Artiklens øverste billede
Jens Raith, adm. direktør i Fastspeed, glæder sig til, at nye regler for skift af bredbåndskunder forhåbentlig sætter en stopper for konkurrenters ihærdige forsøg på benspænd i kampen om kunderne. Foto: Malte Oxvig

Et godt tilbud er ikke bare et godt tilbud. I hvert fald ikke hvis man spørger aktørerne i bredbåndsbranchen.

I årevis har selskaber som TDC, Norlys, Telenor, Telia og Fastspeed kæmpet for at nå til enighed om en frivillig aftale, som vil sætte faste rammer for, hvordan skift af bredbåndskunder håndteres mellem selskaberne og

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.