• For abonnenter
Tech

Netnames holder på kunderne med stort farvel-gebyr

Med et gebyr, der svarer til et helt års betaling, hvis en kunde vil skifte væk, saboterer domænefirmaet Netnames den fri konkurrence med 'dummebøde', siger kritikerne. Netnames er selv tavs.

Artiklens øverste billede
Morten Larsen, adm. direktør for Miinto.

Det begyndte som et helt almindeligt pristjek. Andre leverandører kunne tilbyde administration af webdomæner til en bedre pris, og så kontaktede Morten Larsen, direktør for netbutikken Miinto, sin nuværende leverandør Netnames for at høre, hvordan processen var, hvis han ville flytte administrationen af sine 156 internetadresser til en

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.