• For abonnenter
Tech

Når abekongen ikke er kinesisk nok

Skaberne af Subway Surfers-spillet har i flere år satset på Kina som marked. Som ikke-kineser er det umuligt at gennemskue, hvad der virker og ikke virker.

Artiklens øverste billede
Spilfirmaet Sybo står bag spilsuccesen Subway Surfers og rundede i 2015 en milliardomsætning.

En tidlig strategisk satsning på Kina som marked har givet pote hos Sybo Games, der står bag en af Danmarkshistoriens største spilsucceser – Subway Surfers – i samarbejde med Kiloo Games.

For det kinesiske marked er så anderledes end resten af verden, at det kræver en ekstra indsats, med lokale partnere, og med ændringer i spillet.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.