Debat
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Bliver Gillette igen "the best a man can get?"

Gillette har ændret kursen 180 grader efter en reklamekatastrofe, der foreløbig har kostet 54 mia. kr.

Millenniumgenerationen og generation Z var målgrupperne, da Gillette i januar lancerede en ny kampagne under det marginalt forandrede slogan ”The best men can be” med højdepunkter af gramsende, mavefede mænd foran rækkevis af havegriller. Foto: Nicolai Svane

Millioner af mænd (og en hel del kvinder) ved, at Gillette er det bedste ”a man can get”.

Reklamen er gennem årtier banket ind i underbevidstheden, hvor den rumler rundt sammen med andre af branchens guldkorn som ”Godt Tub’år”, ”En tiger i tanken”, Marlboro-manden og den hvide tornado...

BRANCHENYT
Læs også