Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

»Mange topchefer forstår slet ikke, at deres Facebook-profil kan løfte forretningen til nye højder«

Danske topchefer halter langt efter resten af samfundet på sociale medier. Det kan koste på fremtidens forretning, når store selskaber er ude af trit med kundernes kommunikationskultur, mener anerkendt, amerikansk SoMe-rådgiver.

Sociale medier - en slagmark, der flytter bundlinjer
Amy McIlwain rådgiver store amerikanske selskaber om sociale medier. Hun vil have topcheferne frem i lystet på Facebook og Twitter, men mange topchefer fravælger at være personlige på sociale meider. Det gælder ikke mindst i Danmark.

Danskerne har taget Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter til sig. Det samme har politikerne, der bruger de sociale medier som deres vigtigste platform. Men erhvervslivets tungeste topchefer holder sig langt væk.

Topcheferne svæver over den vestlige kommunikationskultur med sociale medier og holder stædigt fast i, at arbejdslivet og privatlivet er to vidt forskellige ting...

BRANCHENYT
Læs også