• For abonnenter
Erhverv

Dansk tøjmærke vender ryggen til modeugen og dropper sælgere

Ball Group, der afsætter tøj i de større størrelser til kvinder i en række lande, skiller sig af med sælgerne og standen på modeugen i København.

Artiklens øverste billede
Kuno Kildetoft Mehlsen har siden 2016 været adm. direktør for Ball Group. PR-foto.

Mens store dele af den danske modebranche netop i disse dage samles til modeuge i København, går nogle selskaber helt andre og egne veje. En af dem er modevirksomheden Ball Group, der ejes af kapitalfonden Axcel.

Selskabet, der har specialiseret sig i tøj til kurvede kvinder, har netop afviklet staben af sælgere. Frem for at

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.