• For abonnenter
Erhverv

Royal Arctic Lines nye strategi møder "stor skepsis" hos kunder

Blandt kunderne er der "stor skepsis" ved Royal Arctic Lines nye strategi for fragt til og fra Grønland, viser undersøgelse, som rederiet og Grønlands Erhverv har fået foretaget. At blot en tredjedel forholder sig positivt til planerne "er sådan set meget godt på det her tidspunkt," mener CEO Verner Hammeken.

Artiklens øverste billede
Foto: Royal Arctic Line

Den nye strategi, som Royal Arctic Line er ved at udrulle for fremtidig fragt af varer til og fra Grønland, bliver mødt med "stor skepsis" blandt rederiets kunder.

Sådan lyder en af konklusionerne i en kundeundersøgelse, som rederiet sammen med brancheorganisationen Grønlands Erhverv har fået foretaget.

Blandt besvarelserne

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.