• For abonnenter
Erhverv

Ecco vinder stort i Asien - og jagter vækst i Indien

Skokoncernen melder om pres på detailhandlen og skosalget i en række markeder, selvom den kommer ud af 2017 med et lille løft i det samlede salg.

Artiklens øverste billede
Ecco melder om pres på salget i både Europa og USA, men Asien løfter sig. Foto: Ecco.

Efter et dyk i fjor melder skokoncernen Ecco atter om vækst i omsætning og indtjening - omend den er beskeden. Salgsvæksten står stille flere steder i verden og trækkes især af markederne i Asien. Ecco kaster sig derfor nu også ind i Indien.

Ecco har tirsdag offentliggjort, at den sønderjyske, familieejede skoproducent nåede

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.