• For abonnenter
Erhverv

Sådan boltrer europæiske virksomheder sig på de sociale medier

Finans forklarer: Halvdelen af EU’s erhvervsliv bruger i dag de sociale medier, viser nye tal fra Eurostat. Dansk erhvervsliv indtager en fjerdeplads.

Artiklens øverste billede
EU's erhvervsliv gør flittigt brug af de sociale medier. Illustration: Eurostat

I gennemsnit bruger lige under halvdelen af EU-landenes virksomheder i dag et socialt medie som en del af forretningen. Det viser nye tal fra den europæiske statistikbank Eurostat, der har set på erhvervslivets brug af f.eks. Facebook, Twitter og LinkedIn.

For tiden er de sociale mediers beskyttelse af data et brandvarmt debatemne

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.