• For abonnenter
Erhverv

Egmont og Bonnier ser stor faldgrube i regeringens medieudspil

To af landets sværvægtere inden for magasinindustrien, Egmont Publishing og Bonnier Publications, er nervøse for, at magasinhusene bliver ladt i stikken i den digitale konkurrence med aviserne, hvis regeringens udspil til en digital nulmoms bliver realiseret.

Artiklens øverste billede

Når et nyt medieforlig træder i kraft, skal det meget gerne indebære en opdatering af den såkaldte nulmoms-ordning, hvis det står til VLAK-regeringen. Som situationen er i dag, bliver alle trykte nyhedsmedier fritaget momssatsen på 25 pct. Men når det kommer til de digitale medier, uanset genre, skal der stadig momsafregnes, når der sælges

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.