• For abonnenter
Erhverv

Royal Copenhagen jagter nye kunder over hele kloden

Designvirksomheden, der ejes af en finsk stor koncern, har succes med salg af musselmalet stel til danskerne. Selskabet kan dog ikke holde et ønsket vækstempo uden at geare op globalt. Nye produkter skal sætte fart i den plan.

Artiklens øverste billede
Royal Copenhagen har produktion i Thailand. Foto: Jens Bøgsted

Producenten af det velkendte og klassiske musselmalede stel skal brede sig længere ud i verden. Derfor er der lagt en international strategi for selskabet Royal Copenhagen, der nu sætter en jagt ind på flere forbrugere uden for Danmark.

Et vigtigt led i den satsning er lancering af en ny produktlinje – den første af sin art

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.