Erhverv

Aller vil sætte sig på den nordiske bureau-scene med ny kæmpefusion

Bladhuset Aller vil stå endnu stærkere på B2B-markedet med sine digitale bureaer. Derfor laver Aller nu en dansk-svensk fusion, som skal samle flere muskler under samme brand.

Allers topchef Lars Sander Matjeka satser på, at opkøbene af digitale bureauer kan blive en ny vækstmotor i Aller. »Der er ingen tvivl, om at vi med vores digitale bureauer har fat i et meget interessant B2B-marked,« siger han. Foto: Gregers Tycho.

Danmarks største bladhus, Aller, satser benhårdt på at snuppe markedsandele i Norden med sine bureauer, der laver alt fra digital markedsføring og PR til produktion af video og tv til virksomheder.

Bladhuset har købt 10 digitale bureauer i Norden de seneste år, og nu kommer det næste store træk i fremmarchen på markedet. Aller laver nemlig en dansk-svensk fusion, hvor de to bureauer Datagraf og OTW smelter sammen under samme brand...

Læs også
Top job