Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Salling Group et år efter stort sats: »Vi giver virksomhedskunderne langt mere kærlighed, end Amazon gør«

Interview: Salling Group, tidligere Dansk Supermarked, forsøger at tage kampen op med Amazon. Indtil videre går det rigtig godt, mener koncerndirektør Kenneth Nielsen. Andre aktører er mere skeptiske omkring satsningen.

Amazon-effekten
Kenneth Nielsen, koncerndirektør i Salling Group, mener, at Amazon allerede i dag er en særdeles aktiv spiller på det danske marked. Foto: JP.

Er man gal eller genial, hvis man på egen hånd forsøger at konkurrere med Amazon om forbrugernes penge på nettet? Svaret svæver fortsat i det uvisse, men koncerndirektør i Salling Group Kenneth Nielsen er selvsikker lidt mere end et år efter den storstilede satsning med markedspladsen wupti.com.

Han frygter ikke Amazon. Og selv om det nok langtfra er alle, der som det første tænker Amazon-konkurrent, når de hører ordet wupti.com, er han tilfreds med markedspladsens udvikling...

BRANCHENYT
Læs også