Erhverv

Stort mobilselskab skifter strategi: Slut med kun at være de unges selskab

Det TDC-ejede Telmore skal være TDC's flagskib i ambitionen om at snuppe mobilkunder fra konkurrenterne. Hvor Telmore før har talt mest til de yngre målgrupper, skifter Telmore nu strategi og går på jagt efter nye kundegrupper.

Telmore-direktør Jens Grønlund er klar med en ny strategi, der skal forvandle Telmore fra at være et lavprisselskab, som mest tiltrække unge, til at være et mobilselskab for hele familien . Foto: Mathias Svold Foto: Mathias Svold.

Danmark tredjestørste mobilselskab målt på privatkunder vil med en ny markedsføringsstrategi hente nye mobilkunder hjem til TDC-koncernen.

Telmore, som blev købt af TDC i 2004, har haft ry for at være et lavprisselskab til unge, og derfor består kundeporteføljen i dag også af mange unge og singler i de største byer...

BRANCHENYT
Læs også