• For abonnenter
Erhverv

Teleselskaberne forbedrer sit blakkede ry – danske mobilkunder bliver mere tilfredse

Der er formentlig stor ros til kundeservicen i de danske mobilselskaber. Det seneste år er mobilkunderne blevet væsentligt mere tilfredse med deres mobilselskab, viser en branchemåling fra Loyalty Group.

Artiklens øverste billede
TDC-ejede Yousee er det selskab, som har forbedret kundeloyaliteten mest blandt mobilselskaberne det seneste år. Foto: TDC

Sure kunder har i mange år plaget de mange mobilselskaber, der kæmper indædt på et benhårdt marked. Men meget tyder på, at opringningerne fra utilfredse kunder stilner af.

Et nyt Brancheindex fra Loyalty Group viser, at mobiludbyderne i 2018 har taget et kvantespring og hævet kundetilfredsheden markant. Samtlige selskaber har

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.