• For abonnenter
Erhverv

Bestseller: Kredit til forbrugere driver onlinesalg af tøj

Modebranchens virksomheder arbejder intenst med fintech og nye betalingsformer for at vinde salg. Kredit på onlinekøb vinder frem.

Artiklens øverste billede
Den danske tøjgigant Bestseller med 20 mærker har salg og butikker i 70 lande. Foto: Joachim Ladefoged.

Nye modeller for betaling og kredit til forbrugerne kan løfte salget af modetøj – især online. Derfor arbejder den danske modekoncern Bestseller som andre af de store i modebranchen med at skabe nye løsninger inden for fintech.

Blandt dem er at gøre levering og returnering nemmere for kunderne. Modetøjet skal eksempelvis først

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.