• For abonnenter
Erhverv

Matas-chef vil styrke butikkerne med mere nethandel

Et netop gennemført opkøb skal ruste den børsnoterede detailkæde til at kapre en større del af danskernes onlinekøb.

Artiklens øverste billede
Gregers Wedell-Wedellsborg blev i 2017 hentet fra Coop Danmark til Matas som ny adm. direktør i den børsnoterede detailkæde. Foto: Lars Krabbe.

Den danske detailkæde Matas har høj fart i onlinesalget. Det skal ud over at øge omsætningen i det børsnoterede selskab også styrke dets 276 fysiske butikker rundt om i landet.

Børsnoterede Matas A/S har tidligere på året lanceret en vækstplan som rækker frem mod 2022/23. Til den tid skal omsætningen været øget til ca. 4. mia.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.