• For abonnenter
Erhverv

Berlingske: Vi er ikke den bedste ejer af Sweetdeal

21 ansatte følger med, når Sweetdeal skifter ejer fra årsskiftet. Berlingske Media skal i stedet bruge kræfterne på at udvikle sine publicistiske medier, forklarer koncernchefen. Salgsprisen er et etcifret mililonbeløb.

Artiklens øverste billede
Foto: Philip Davali

Der bliver et mediehus mindre på markedet for tilbudssites, når Berlingske Media fra nytår trækker sig og afhænder den mangeårige forretning Sweetdeal.

Berlingske Media var med lanceringen af sitet i 2010 blandt de første mediehuse til at gå ind på deal-markedet, som JP/Politikens Hus og Jysk Fynske Medier også er aktive på

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.