• For abonnenter
Erhverv

Bestseller satser millioner på bæredygtighed - også for at gøre en god forretning

Den danske tøjgigant Bestseller vil tage større ansvar i den globale modebranches indsats for klima, miljø og produktionsforhold. Det skal samtidig sikre både fortsat vækst og salg til mere bevidste forbrugere.

Artiklens øverste billede
Modekoncernen Bestseller har selv ca. 2.700 butikker i 38 lande og desuden salg gennem 15.000 andre forhandlere. PR-foto.

Den danske modekoncern Bestseller kaster nu millioner i investeringer, der skal gøre både selskabet og branchen mere bæredygtig.

Samtidig præsenteres en ny strategi for bæredygtighed i koncernen, der omfatter 20 tøjmærker og milliardsalg i 70 lande.

Planen - med navnet ”Fashion FWD” – rummer en lang række konkrete

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.