• For abonnenter
Erhverv

B.T. taber hver tredje læser på print: "Vores klare fokus ligger på det digitale"

Efter relanceringen af B.T. i juni, der lagde hovedfokus på mobilen, er læserne af den trykte avis på hverdage faldet fra i stort tal. Ikke tilfredsstillende, men heller ikke uventet, når fokus ligger på at udkomme digitalt og mobilt, siger chefredaktør.

Artiklens øverste billede
Michael Dyrby, chefredaktør for B.T. Foto: MIKLOS SZABO

B.T.'s strategiændring i foråret mod at blive et digitalt medie ændrer læserbilledet. Mens strategien har sendt trafikken på de digitale platforme i vejret, som avisen meldte ud i september, er udviklingen for den trykte avis gået stik modsat.

Læsertallene for sommerhalvåret 2018 viser et stort dyk i forhold til sommeren 2017.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.