• For abonnenter
Erhverv

Salling Group vil skubbe ny fart i Wupti

Dagligvarekoncernen forsøger at omdanne onlineselskabet, som for snart fire år siden blev købt for 300 mio. kr., til en dansk dyst med Amazon. Ifølge en detailekspert er det en svær opgave.

Artiklens øverste billede
E-commerce-direktør Kenneth Nielsen (tv.) fra Salling Group præsenterede i 2015 koncernens overtagelse af Wupti sammen med ejeren 3C retail, Niels Thorborg (i midten) og koncernchef Per Bank, Salling Group. Arkivfoto: Mads Hansen.

Indtil for et år siden var Wupti med på listen over de 20 mest populære netbutikker i Danmark. I fjor røg Salling Groups onlineselskab ud af den hitliste - samtidig med at der blev indledt en offensiv for at markere sig som et dansk alternativ til den globale gigant Amazon.

Salling Group købte i 2015 Wupti for angiveligt 300

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.