• For abonnenter
Erhverv

Mediebureauer: Kedeligt sportsår vil presse tv-annonceringen

Annonceomsætningen på tv vil formentlig tabe terræn i 2019, hvor et valg og manglen på store sportsbegivenheder giver annoncørerne mindre kommercielt spillerum, lyder spådommen fra tre mediebureauer.

Artiklens øverste billede
FLARUP MORTEN

Der er udsigt til, at annoncørerne vil holde igen med investeringerne i tv-reklamer i 2019 og i stedet se andre veje. Det vurderer flere mediebureauer, som MediaWatch har bedt om at give deres bud på, hvordan annonceomsætningen på tv vil udvikle sig i 2019.

"Vi forventer, at det falder tilbage, og vi regner med, at tv kommer

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.