• For abonnenter
Erhverv

Facebook-chef: Den næste store evolution på annoncemarkedet er kreativ

Efter teknologiske landvindinger og fokus på direkte salg rykker kreativitet og brandbuilding ind som de næste store overskrifter på det digitale annoncemarked, mener Facebooks vicedirektør i Nordeuropa.

Artiklens øverste billede
Foto: AP Photo/Richard Drew, file

Det digitale annoncemarked har været en konstant vækstdriver på annoncemarkedet det seneste årti, men det har primært været drevet af simple taktiske annoncer med et direkte salgsbudskab på de globale platforme som Google og Facebook, Instagram og Linkedin.

Næste udviklingstrin vil tage det digitale annoncemarked i en mere kreativ

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.