Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Coronakrisen sætter strøm til den pressede modebranche

Mere digitalt salg og færre, årlige kollektioner kan blive en konsekvens i dele af modebranchen, som blev hårdt ramt, da coronakrisen brød ud - og lige nu kæmper for at komme i fart igen.

Det har vi lært af coronakrisen
Spy Systems i Ikast, med ejerne Jesper Bjerregaard (tv.) og Dan Skovsbøll i front, ruster sig til nye forretningsmodeller og arbejdsformer i modebranchen. Foto: Brian Karmark. Spy Systems i Ikast, med ejerne Jesper Bjerregaard (tv.) og Dan Skovsbøll i front, ruster sig til nye forretningsmodeller og arbejdsformer i modebranchen. Foto: Brian Karmark.

Modebranchen er vant til at spotte nye trends - men ikke altid at føre dem ud på de indre linjer. En lære af coronakrisen ser derfor ud til at blive fart i digitale løsninger, som kan gøre både salgs- og produktionsvejene anderledes i tøjsektoren.

Krisen har dette forår givet en ordentlig mavepuster til store dele af den danske tøjbranche, som lige nu er ved at samle sig igen...

BRANCHENYT
Læs også