Erhverv

Salling Group åbner offensiv i kampen om salget af legetøj til danskerne

BR-kæden, som er del af dagligvarekoncernen Salling Group, ombygger legetøjsbutikker, så de indeholder flere oplevelser og legemuligheder. Netop iscenesættelse er ifølge en detailekspert afgørende for fremtiden i fysiske butikker.

Charlotte From, som er kædechef for BR-legetøjsbutikkerne under Salling Group, præsenterer her det nye butikskoncept i Tilst ved Aarhus. Foto: Joachim Ladefoged.

Den danske dagligvaregigant Salling Group vil sætte ny fart i legetøjskæden BR. Butikker ombygges, så de ud over salg af produkter får endnu større vægt på oplevelser og leg for børn.

BR-kæden med 26 butikker rundt om i landet har som andre detailkæder været gennem et hårdt forår under coronakrisen. Butikkerne har været lukkede fra midt i marts til først i maj som led i den danske kamp mod coronavirus. ..

BRANCHENYT
Læs også