• For abonnenter
Erhverv

Onlinesalget boomer, men Bestseller jagter også flere butikker

Den danske modekoncern Bestseller går efter mulige attraktive lejemål til nye butikker rundt om i Europa. Det trods et forandret tøjmarked.

Artiklens øverste billede
Besteller har aktuelt 2.600 egne eller partnerejede butikker i en lang række lande. Arkivfoto: Ditte Lysgaard Holm.

Onlinesalget hos Bestseller vokser markant, og mere end tøjkoncernen selv havde forventet før coronakrisen. Alligevel satser Bestseller på at styrke nettet af fysiske butikker rundt om i verden.

Adm. direktør og ejer Anders Holch Povlsen fastslår, at hos Bestseller med 20 tøjmærker har det digitale salg nu overhalet de to andre

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.