• For abonnenter
Erhverv

Det er slut med at pege fingre i reklamer (næsten)

Danske Spils nye kampagne for spil på e-sport spiller på en ikke så fjern fortid, hvor virksomheder stadig markedsførte forskelle på mænd og kvinder.

Artiklens øverste billede
Janni Christensen - blev kendt som "dum blondine" i Oddset-reklamerne. Fotomanipulation: Julie Barsøe

»Der er så meget noobs ikke forstår.«

Sådan lyder en ny reklame for E-Oddset, der reklamerer for, at man kan spille på e-sport.

Hvis der er noget i det slogan, der vækker genklang, er det ikke forkert.

Reklamen spiller nemlig på Danske Spils reklamesucces fra en ikke så fjern fortid, hvor der var så

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.