Erhverv

Dansk Erhverv samler handsken op efter Dansk Annoncørforenings lukning

Med opbakning fra Dansk Annoncørforenings bestyrelse går en afløser for foreningen i luften ved årsskiftet under Dansk Erhverv, hvor Dansk Annoncørforening har besluttet sig for at lukke og slukke.

Holger Wilcks, direktør for Dansk Annoncørforening, vil deltage i arbejdet i den nye forening, som Dansk Erhverv vil stifte. Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Dansk Annoncørforening besluttede tidligere på året at lægge sig selv i graven fra årsskiftet. En arvtager til rollen som annoncørernes talerør er nu på plads, og det er Dansk Erhverv, der løber videre med depechen, oplyser Dansk Annoncørforening i en pressemeddelelse.

En arbejdsgruppe med deltagelse af marketingdirektører fra en række større virksomheder vil den kommende tid arbejde med et oplæg til den nye annoncørforenings grundlag. Derefter er det planen at afholde en stiftende generalforsamling 3. december, inden foreningen går i luften 1. januar – altså samtidig med at Dansk Annoncørforening lukker...

BRANCHENYT
Læs også