• For abonnenter
Erhverv

Ugens optur: Rema 1000 vælter Lego af pinden i prestigefyldt imagemåling

For første gang i flere år må Lego tage til takke med en andenplads, når det gælder rangeringen af de stærkeste brands herhjemme. Ny på toppen i en Yougov-måling er norske Rema 1000.

Artiklens øverste billede
Koncernchef Henrik Burkal fra Rema 1000 kan glæde sig over at ligge i toppen af listen over landets stærkeste brand. Foto: JP

UGENS OPTURE:

Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000. Foto: JP

Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000 Danmark

Det er ikke hver dag, at nationalklenodiet Lego må se sig overhalet af en norsk lavpriskæde, når det gælder image og anseelse i befolkningen. Ikke desto mindre kunne topchef Henrik Burkal i ugens løb glæde sig

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.