Erhverv

Ugens optur: Rema 1000 vælter Lego af pinden i prestigefyldt imagemåling

For første gang i flere år må Lego tage til takke med en andenplads, når det gælder rangeringen af de stærkeste brands herhjemme. Ny på toppen i en Yougov-måling er norske Rema 1000.

Koncernchef Henrik Burkal fra Rema 1000 kan glæde sig over at ligge i toppen af listen over landets stærkeste brand. Foto: JP

UGENS OPTURE:

Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000 Danmark

Det er ikke hver dag, at nationalklenodiet Lego må se sig overhalet af en norsk lavpriskæde, når det gælder image og anseelse i befolkningen. Ikke desto mindre kunne topchef Henrik Burkal i ugens løb glæde sig over, at Rema 1000 ifølge en ny Yougov-måling er strøget ind på førstepladsen over landets stærkeste varemærker i 2020. Lego har ellers ligget på toppen af listen flere år i træk...

BRANCHENYT
Læs også