• For abonnenter
Erhverv

Undersøgelse: Corona har gjort os til mere kritiske onlineforbrugere

Vores krav til onlinebutikkerne og vores brug af online-prissammenligninger og anmeldelser er vokset.

Artiklens øverste billede
Pakkebutikker og transportselskaber har haft travlt under coronanedlukning med udlevering af pakker fra onlinehandlen. Arkivfoto: Jens Hartmann Schmidt.

Månederne med hele og delvise nedlukninger af samfundet har lært danskerne at være mere kritiske forbrugere online.

Det viser en ny undersøgelse, som analyseinstituttet Wilke har lavet for Business Danmark på baggrund af svar fra 1.077 repræsentativt udvalgte danskere.

Her fremgår det, at krav til onlinebutikkernes

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.