• For abonnenter
Erhverv

TDC kalder nyt lavprisselskab en succes – men holder alle salgstal i skuffen

I august løftede TDC sløret for lavprisudbyderen Eesy. Ifølge TDC-ledelsen har Eesy været med til at bremse nedturen i den private mobilforretning, der i 2020 mistede 85.000 kunder.

Artiklens øverste billede
Direktør for Nuudays digitale brands, Jens Grønlund (forrest), og Eesy-direktør Anders Kjær Jensen fra lanceringen af TDC-ejede Eesy i august 2020.

Topledelsen i TDC tøver ikke med at give lanceringen af lavprismobilselskabet Eesy en stor del af æren for, at TDC kommer ud af 4. kvartal med vækst i mobilforretningen.

»Det har være en succes at lancere Eesy som et mobilprodukt uden dikkedarer på Danmarks bedste mobilnetværk. Eesy er ikke billigere,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.